Translate

środa, 10 kwietnia 2013

WIELKA SONDA!!!

  Mam dla was krótką wiadomość: w związku z tym iż jeden z naszych bohaterów się zmieni lub dodam nowego (to będzie niespodzianka) potrzebuję dla niego przydomka (coś takiego jak np. Jack Mróz) w temacie wiosennym lub letnim. Tutaj właśnie jest wasza rola, podaję link do sondy >LINK<, możecie głosować na podane przeze mnie przykłady lub napisać w komentarzach do tego posta własne propozycje (niekoniecznie po polsku) dodam je do sondy w ciągu ok 24 godzin.

Rozdział 6 nie pojawi się do środy następnego tygodnia!

(wtedy upływa czas głosowania)

 

Głosujcie Proszę *.*

Edit:
Postanowiłam, że już dzisiaj sonda dobiegnie końca (nie wiem po prostu taka moja zachcianka) więc wygrał przydomek Vita!
Głosy:
Caldo
0 głosów (0 %)

Primavera
0 głosów (0 %)

Fiore
3 głosy (33 %)

Vita
6 głosów (66 %)

Cloud
0 głosów (0 %)

Dziękuję za wszystkie oddane głosy!

Ps. Kisielka domyśliła się dla kogo jest ten przydomek jak ją ładnie poprosicie to wam powie ;) 

1 komentarz:

O mnie

Moje zdjęcie
Już zaczęłaś?! A niech cię! Mam na imię Sara... Mój wiek pozostanie wam nieznany, powiem tylko, że kończę podstawówkę. (Bła, ha, ha! Męczcie się a co!) Posiadam aska(dziwnemyslimodeon)i Twittera(@Leercy) NIE MAM FACEBOKA ANI TYCH INNYCH ŚMIECI więc jeśli gdzieś zobaczycie kogoś pod moim orginal nickiem proszę przywalić mu serdecznie ode mnie c: Bym zapomniała! Naleśniki?!