Translate

środa, 19 czerwca 2013

Liebster Blog Awards

Jak wspominałam zostałam nominowana do Liebster Blog Awards przez Shade. Wielkie dzięki Shade! <3
Teraz, pozwolę skopiować z bloga kochanej Shade, o co w tym chodzi.


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Moje nominacje:

2.-
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-
11.-
Blogi, będę stopniowo dodawać, ponieważ nie potrafię zapełnić od razu wszystkich 11 pozycji :3

Moje odpowiedzi:


1.Dlaczego piszesz bloga?
Dla przyjemności. Lubię robić, to co lubię X3 Bo chyba, w życiu właśnie o to chodzi.

2.Czy twój blog istnieje już od dawna? Od kiedy?
Od dawna? Niech pomyślę... Jak na moją głowę i moje poczucie czasu to tak. Blog istnieje od 27.02.2013 czyli prawie 4 miesięcy.

3.Piłka Nożna czy siatkówka?
Szczerze? Nie przepadam za piłką nożną. Zdecydowanie siatkówka :3

4.Kolor oczu?
Raz mam brązowe, raz brązowo-zielone, a raz zielone. Zależy pod jakim kątem, kto patrzy.

5.Ulubione zwierzę/ta?
Wilki i konie <3

6.Jak spędzasz czas wolny (poza pisaniem bloga oczywiście :3)
Czas wolny... Mam go zdecydowanie w nadmiarze :3 Wykorzystuję go jeżdżąc konno, rysując lub po prostu spacerując c:
 
7.Czy grasz w jakieś gry komputerowe? Jeśli tak, to w jakie?
O! Dużo tego panocku bedzie! (jak mawia kochany Baca X3) Ostatnio przeszłam Alice Madness Returns. Aktualnie gram w Minecrafta i staram się przejść Simsy 3 (hardkor X3) 

8.Ulubiony przedmiot szkolny ?
(nie, nie mam na myśli kanapki ;P chodzi o lekcje)
Ja lubię takie przedmioty, na których się niewiele robi, wiec jest nim na pewno... *bębenki w tle* Plastyka :3
 
9.Lubisz układać puzzle?
Nie! Tylko nie puzzle! Zmora z dzieciństwa powraca!
 *obraz zaczyna falować, pojawia się retrospekcja*
-Sarciu, zjedz ten groszek!
-Nie
-Dobrze! To zabieram ci wszystkie zabawki!
*obraz faluje, retrospekcja znika*
Puzzle nie zaliczają się do zabawek, tylko do gier planszowych.
W taki oto sposób skazana byłam na puzzle :c

10.Grasz na jakimś instrumencie? Jakim?
Gram wirtuozersko na  cymbałkach... :3 Żatowałam nie gram na żadnym instrumencie X3
 
11. Czy kolekcjonujesz coś? Zbierasz?
Zbieram rzeczy, które moja katechetka uważa za satanizmy. Nazbierało się tego X3

 Moje pytania:

1.W jakim dniu tygodnia się urodziłeś/łaś?
2.Do jakiej szkoły chodzisz? (podstawówka itd.)
3.Co skłoniło cię do wybrania takiej, a nie innej tematyki bloga?
4.Lubisz horrory? Jeśli tak to jaki jest twój ulubiony?
5.Jakie książki czytasz?
6.Pod jakimi innymi nicami, znajdują się twoje konta w sieci?
7.Lubisz rysować? Jeśli tak to co rysujesz?
8.Przyjaźń vs. Miłość
9.Ulubiona emotka?
10.Jakie oceny, wystawił/a byś sobie z poszczególnych przedmiotów?
11.Napiszesz ":3"?

10 komentarzy:

  1. Hej :) Wpadłam, aby potwierdzić, że wciąż chcesz abym wykonała dla ciebie szablon. Jeśli tak proszę abyś dała znać pod moim postem który opublikuję dziś w godzinach 21:00
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to Leercy będzie kontynuować bloga dopiero po wakacjach :( Szkoda bo fajny jest.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mówiłam Ci, że MOŻE. Wszystko zależy od tego jak szybko Google poradzi sobie z włamaniem. Więc możliwe, iż będzie nawet o parę miesięcy później. Niech ich szlag!

      Usuń
  3. Hah, genialne odpowiedzi xD Zwłaszcza to o puzzlach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się :) Załóż Leercy jakiś blog "Questions and Answers" xdd

      Usuń
  4. Fajnie, że jeździsz konno, ja też to lubię. Gratulacje za nominację LBA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy bedzie nastepny rozdzial?

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Już zaczęłaś?! A niech cię! Mam na imię Sara... Mój wiek pozostanie wam nieznany, powiem tylko, że kończę podstawówkę. (Bła, ha, ha! Męczcie się a co!) Posiadam aska(dziwnemyslimodeon)i Twittera(@Leercy) NIE MAM FACEBOKA ANI TYCH INNYCH ŚMIECI więc jeśli gdzieś zobaczycie kogoś pod moim orginal nickiem proszę przywalić mu serdecznie ode mnie c: Bym zapomniała! Naleśniki?!